heeeeeeeeeeeeeeeeeej

idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag skriver ändå lite jag måste iallafall göra en sak jag måste köpa batterier till min digital kamera . kanske ska va med bästisen om vi kan men jag hoppas att vi kan va.. jag vill och hoppas verkligen nu. men jag ska iallafall inte bort tror jag. förrestan jag hade kalas igår det var kul alla kompisar var där och älsklingen och bästisen var också där det var kul vi klättrade upp på skolans tak det var kul och varmt där uppe men vi blev till sagda och fick klättra ner.. men det blev ändå lyckat sen. Vi var mest vid skolan och på studsmattan. vi hade chips krig och hela golvet i kojjan blev fullt med skräp. nu kollar jag på ett värdelöst program jag vet inte riktigt varför. men ändå jag kollar på små einstains men jag vet inte om det stavas så men ändå... hej då nu kan jag inte skriva mer men jag tror att jag kommer va hos carro idag så hej då alla läsare skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0