Hej

idag har det varit en tråkig skoldag men den gick ändå snabbt. jag körde Sanning elr konka på lunch rasten men jag behövde inte pussa älsklingen:((( och han behövde inte pussa mig:(((( Det var bara 2 kompisar som fick krama mig allstå jag kan inte skriva doms namn så dom får heta p och a. p och a fick båda krama alla tjejerna som var med på sanning eller konka. Allstå dom  får heta PA, e, c och k LOL jag har så konstiga namn på alla. <333. men jag vet inte om jag får skriva doms namn så jag gör inte det. Just nu kollar jag på FAIRLY ODD PARENTS YR 2 det är såå boooooooring. allvarligt? hur kan jag kolla på det? det suuuger verkligen men snart börjar top model. det är iallafall kul men ändå.


allstå det är ett gammalt program och jag vet vem sóm vann men jag säger inte det för att
ni kanske inte vet vem som vann och då ska jag inte avsöja det. 
                                       /Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0