Hej

Jag har ett problem jag kan inte lägga in youtube klipp på min blogg jag vet hur man gör men det går inte. och jag hatar det men jag får stå ut med det om ingen hjälper mej men jag hoppas verkligen att dom gör det....
_____________________________________________________________________________________________
Hej!
några 10-14 åringar kan ni säga vilken färg på tapet ni tycker jag ska ha på mina väggar i mitt rum jag behöver verkligen nya....
_____________________________________________________________________________________________
jag älskar verkligen låten eh eh med lady gaga hon äger!
men hon ser rätt annorlunda ut ♣ jag vet inte varför jag skriver så konstigt men ändå!

                                 /Emelie 


Kommentarer
Postat av: Bellman

Har du fått hjälp eller villl du att jag skall förklara? :)

fin header btw! :D

2009-05-22 @ 19:33:05
URL: http://bellmans.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag har inte fått hjälp du kan förklara

2009-05-23 @ 08:53:17
URL: http://testadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0