Carro<333

Hej!!!

allstå carro är min bästis hon är super schyst här är en dikt till henne:

Jag sådde några blommor, en för varje vän

Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en

Det blev höst och vinter och blommorna de dog

Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log

Sen kom regnet med moln stora grå

Nästa gång jag fann dem så var det bara två

Sen kom solen med allt ljus den har

Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar

Du härdades i solsken, du drunknade i regn

Men en sak är säker, du är en riktig vän

                                   /Emelie<333


Carro om du läser det här nu så snälla kommentera lite på min blogg och skriv gärna vad du tycker om dikten


Kommentarer
Postat av: carro

dikten var jätte fin! <333

2009-05-11 @ 17:23:12
Postat av: carro

dikten var jätte fin! <333

2009-05-11 @ 17:24:49
Postat av: Emelie

Braaaaa....<333

2009-05-11 @ 17:26:08
URL: http://testadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0