Skola

Hej!!!


idag i skolan så har vi nästan inte gjort nåt bara haft tråkigt. men vi hade ett jätte konstigt klassråd för att vi hade en lärare som inte klarar oss när vi börjar prata och bråka och jag  är en som brukar prata med min bästis carro. <333

jag vet inte om jag ska fråga chans på han jag är kär i tycker ni att jag ska göra det???? allstå han spelar i mitt fotbolls lag ( roslagsbro if) men jag har ett problem bara jag vet inte om han är ihop med nån så jag måste fråga om hans msn först. <333 men han är iallafall jätte söt och schyst.

Igår spelade vi fotboll.

vi mötte Löhärad -98 (ja spelar med killar) och vi är Roslagsbro -97 vi vann med 8-3 vi spalar på 9 manna och jag har tura att jag spelar i det laget men jag vet inte jag kan ju inte spela med killar när jag blir äldre det får jag ju inte. men jag kommer nog att spela så länge som jag får. det här är ett långt inlägg fast jag kommer inte sluta att skriva än.


nu kommer jag sluta skriva hej då!!!!!! <33333 hoppas ni kommenterar till det här inlägget med

Kommentarer
Postat av: isa

Vad kul! :) jag har också lagt till dig på bloglovn nu :)

jadå :) kram

2009-04-22 @ 17:37:03
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack så mkt, din blogg är oxå jättebra :)

2009-04-23 @ 00:11:05
URL: http://jollaaa.blogg.se/
Postat av: Nina

tack sötnos <3<3



kram

2009-04-23 @ 10:45:47
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0