Tävlingen ( en påmminelse)

Hej nu ska jag ordna en tävling.....
Man kan vinna ett gosedjur..
det enda man behöver göra är att
skriva sin msn och sitt blogg-namn
och skriva att ni vill va med. den som vinner
kommer jag att meddela via msn.
oj, vinnaren är den som kommer att ha
kommenterat mest på min blogg under en vecka
och varit schystast mot mig så skynda er att
kommentera och anmäla er till tävlingen...
om  nån addar dig på msn som heter [email protected]
är det för du har anmält dig på tävlingen...
MÅNGA KRAMAR FRÅN EMELIE

snälla anmäl er


Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Hej!

Har helt missat ditt inlägg men svarar nu.

Du måste ha photoshop installerat, samt hämta hem brusches mm.



Du har väl en fin header :)

2009-04-19 @ 10:43:07
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0